امتحانات
1401/2/21 چهارشنبه
قابل توجه دانشجویان استان تهران:
برگزاری آزمون آزمایشی دروس عمومی دانشجویان در سامانه edu.pnu.ac.ir / امتحانات سایر دروس حضوری است

.

به گزارش روابط عمومی استان با توجه به برگزاری آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و به صورت غیرحضوری توسط مرکز سنجش و آزمون، برگزاری رزم آزمون (آزمون آزمایشی) دروس عمومی به منظور آشنایی دانشجویان با محیط نرم افزار آزمون مجازی الزامی است از این رو کلیه دانشجویانی که در این ترم دروس عمومی را اخذ نموده‌اند مجاز هستند، در این رزم آزمون شرکت نمایند.

آزمون آزمایشی مجازی دروس عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران در تاریخ 24/02/1401 و در ساعات 10:30 صبح دقیقه در سامانه آزمونی مرکز سنجش و آزمون edu.pnu.ac.ir برگزار می شود. 

جهت ورود به سامانه، نام کاربری : شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان است.

نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است. 

 با توجه به اینکه کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است، در صورتی که کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان بنا بر ادعای دانشجو اشتباه می‌باشد در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید.

با توجه به اینکه برخی از دانشجویان ایرانی در سامانه گلستان فاقد کد ملی می‌باشند، به دانشجویان اطلاع رسانی شود در اسرع وقت نسبت به درج کد ملی در سامانه گلستان اقدام نمایند تا در آزمون پایان ترم با مشکل مواجه نشوند.

نظر به اینکه کلیه اطلاعات دروس امتحانی (عمومی و تخصصی) دانشجویان در سامانه مذکور بارگذاری شده و دانشجویان قادر به مشاهده تمامی دروس خود خواهند بود  لازم به ذکر است که باید به این نکته توجه داشته  که صرفاً آزمون‌های دروس عمومی به صورت مجازی و در این بستر برگزار خواهد شد و آزمون‌های سایر دروس به صورت حضوری می باشد.

برای آشنایی با نحوه آزمون مجازی دروس عمومی فایل زیررا دانلود کنید:

فايل هاي مربوطه :
سامانه آزموني مرکز سنجش و آز.pdf959.386 KB
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر