نودانشجویان
1400/8/1 شنبه
نحوه ثبت نام پذيرفته شدگان كارشناسی ارشد آزمون سراسری دانشگاه پیام نور
ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سراسری مهر 1400 دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و غیرحضوری می باشد

.

 مراحل ثبت‌نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سراسری مهر 1400 دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و غیرحضوری صورت می پذیرد


 روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران قبولی شما را در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور تبریک می گوید و ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای کلیه پذیرفته شدگان به اطلاع می رساند؛ ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزمون سراسری مهر 1400 دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد  در سیستم گلستان  به نشانی  reg.pnu.ac.irصورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ کلیه امور ثبت نام، انتخاب واحد و دریافت برنامه کلاسی شما از طریق سایت گلستان به نشانی  reg.pnu.ac.ir انجام می شود.
خلاصه مراحل ثبت نام غیرحضوری تا انتخاب واحد در سیستم گلستان را جهت آشنایی شما پذیرفته شده عزیز شرح می دهیم.

الف) ثبت نام غیرحضوری شامل: بارگزاری مدارک، تکمیل مشخصات و در نهایت دریافت "گزارش 260 (1800)"
ب) بررسی و تایید مدارک توسط مراکز و فعال شدن شماره دانشجویی
ج) پرداخت شهریه ثابت، انتخاب واحد طبق لیست ارائه دروس و دریافت گزارش 101 (برنامه کلاسی)

⭕️ کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری تا واریز شهریه و انتخاب واحد توسط شخص دانشجو صورت می پذیرد.

الف) ثبت نام غیرحضوری:
كليه پذيرفته شدگان مي بايست با شناسه كاربري و گذرواژه که متعاقبا اعلام خواهد شد وارد سيستم گلستان (reg.pnu.ac.ir ) شوند
⭕️الف: آماده کردن مدارک مورد نیاز ذیل جهت بارگزاری در سیستم گلستان جهت ثبت نام غیرحضوری و سپس ارائه اصل و کپی آن به مرکز قبولی جهت تشکیل پرونده در مراجعه حضوری :
تذکر: حجم هر تصویر حداکثر  250 کیلوبایت با فرمت jpg یا jpeg تهیه و در هنگام ثبت نام اولیه بارگزاری شود:
  1. تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی (پشت و رو
  3.  عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
  4. تصویر مدرک لیسانس (با معدل مشخص)
  5. تصویر مدرک فوق دیپلم برای کسانی که دوره کارشناسی را به صورت ناپیوسته گذرانده اند (با معدل مشخص)
  6. گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
  7. مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
تبصره: دانشجویان آقا که کارت پایان خدمت ندارند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند بعد از انجام ثبت نام غیرحضوری می بایست به دانشگاه مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان مراکز تهران غرب، شرق، جنوب و شمال جهت درخواست معافیت تحصیلی به سایت epolice.ir مراجعه نمایند. سپس با همراه داشتن مدارک به مرکز قبولی مراجعه نمایند.
  1.  در انتهای بارگزاری مدارک، دریافت گزارش 260 (1800) فرم مشخصات کامل دانشجو در ثبت نام غیرحضوری 
شماره دانشجویی در این فرم اعلام می شود، جهت مراجعات بعدی به سیستم شماره دانشجویی خود را یادداشت نمایید.
ب) تائید مدارک و فعال شدن شماره دانشجویی:
3- پس از بارگزاری مدارک و انجام ثبت نام غیرحضوری داشنجو، مدارک توسط کارشناس آموزش دانشگاه بررسی می شود و در صورتیکه کامل باشد اطلاعات دانشجو تایید می شود. (2 تا 5 روز کاری این روند زمان می برد (شنبه الی چهارشنبه - 8 الی 14))
جهت اطلاع از پذیرش نهایی می بایست امکان ورود به گلستان با شماره دانشجویی و شماره شناسنامه بررسی شود.
در صورتیکه با گذشت دو تا پنج روزکاری شماره دانشجویی فعال نشد، می بایست جهت بررسی موضوع با کارشناس آموزش مرکز قبولی تماس گرفته شود. (شماره تماس کارشناسان در پرتال مراکز اعلام شده است)

 پرداخت شهریه:
بعد از تایید اطلاعات توسط مرکز و پس از پذیرش نهایی، شماره دانشجویی فعال می شود و باید با شماره دانشجویی (به عنوان نام کاربری) و شماره شناسنامه به عنوان شناسه کاربری، وارد سسیتم گلستان شده و با پرداخت شهریه ثابت می توانید دروس ترم اول را انتخاب واحد نمایید. 
مسیر پرداخت شهریه: منوي اصلي »»»  آموزش »»» شهريه»»»  پرداخت های الكترونيكی دانشجو)

***پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه و اتباع خارجی لازم است پس از تکمیل مرحله ثبت نام غیرحضوری، با همراه داشتن اصل و کپی کلیه مدارک و عکس در اسرع وقت به مرکز قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است تا زمان مراجعه حضوری و صحت اطلاعات وارده، پذیرش نهایی این گروه انجام نمی شود.

 انتخاب واحد:
 انتخاب واحد توسط شخص دانشجو مطابق لیست ارائه دروس رشته باید انجام شود.
برای انتخاب واحد، از مسیر زیر دروس خود را انتخاب نمایید. 
ثبت نام »»» عمليات ثبت نام »»» ثبت نام اصلی
جهت دریافت لیست ارائه دروس مقطه کارشناسی ارشد اینجا کلیک نمایید.

برنامه کلاسی:
 در پایات عملیات ثبت نام از طریق منوی زیر گزارش 101 (گزارش ثبت نام یا همان برنامه کلاسی) را پرینت گرفته و نزد خود نگه دارید (
ثبت نام »»» گزارش های ثبت نام »»» ثبت نام »»» گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام)

پس از تکمیل ثبت نام اولیه، دانشجو می بایست در تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد اصل و کپی کلیه مدارک فوق را به کارشناس آموزش مرکز ارائه نماید. 

ویدیو های آموزشی:
**جهت مشاهده ویدیوی آموزشی نحوه ثبت نام اولیه و بارگزاری مدارک دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور اینجا  کلیک نمایید.

*** جهت مشاهده ویدیوی آموزشی پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس اینجا کلیک نمایید. 

نحوه برگزاری کلاس ها:
کلاس های دانشگاه پیام‌ نور استان تهران در نیمسال پاییز به صورت الکترونیکی در سامانه lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود. نرم افزارهای مورد نیاز و نحوه ورورد در صفحه اول lms توضیح داده شده است.

ویدیوی آموزشی نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیک استان تهران
 (lms.tpnu.ac.ir)           روی عنوان  ویدیو کلیک نمایید 

زمان ورود به سامانه کلاسی lms:
دانشجویان سه تا پنج روزکاری پس از انتخاب واحد یا تغییر در دروس می توانند به سامانه lms وارد شوند و در کلاس شرکت نمایند.

جهت دریافت فایل نشانی پرتال و شبکه های اجتماعی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران اینجا کلیک نمایید.

اخبار و اطلاعیه های بعدی را از طریق پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی  http://tehran.pnu.ac.ir و یا شبکه های اجتماعی ما پیگیری نمایید.

با ارسال اخبار آموزشی برای سایرین، در مسیر آگاه سازی دانشجویان یاری گر ما باشید.

                                                                   روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران-تهران غرب
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر