فرهنگی دانشجویی
1400/12/17 سه‌شنبه
🌹یک نهال؛ یک شهید
هفته ی درختکاری و در آستانه ی سال نو در دانشگاه پیام نور تهران غرب

.

🌱گرامیداشت هفته ی درختکاری و یادمان شهدا

دکتر دیانت؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب باتفاق مهندس شاهین خواه شهردار ناحیه ۵ منطقه ۲۲ و جمعی از مسوولان و کارکنان شهرداری منطقه ۲۲ و دانشگاه با حضور پرافتخار خانواده معظمی که ۴ شهید در راه حفظ انقلاب تقدیم‌کرده اند؛ شهیدان: محمد عاکفی قاضیانی، ابراهیم عاکفی قاضیانی، یحیی عاکفی قاضیانی و محسن طالبی و همکار ارجمند زهره آفاقی همسر شهید مدفع حرم؛ شهید محمدعلی کریمی چندین اصله نهال در محوطه دانشگاه غرس نمودند.
در این آیین که در هفته ی درختکاری و در آستانه ی سال نو برگزار شد، دکتر دیانت از خانواده ی شهدا به عنوان ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی ایران یاد و  عنوان کرد: حضور خانواده محترم شهدا گذشته از حضور پرمعنویت شهیدان به مصداق آیه شریفه ی قرآن کریم که شهدا را همیشه زنده می داند، بسیار پرخیر و برکت است.
وی در ادامه با اشاره به جانفشانی های شهدای دفاع از انقلاب و کشور، حضور ارزشمند سرکار خانم زهره آفاقی؛ همسر شهید مدافع حرم را باعث افتخار دانشگاه پیام نور تهران غرب بیان کرد.
در این آیین معنوی که با هدف گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و خاک  و همچنین پاسداشت مقام شامخ شهیدان به عنوان پرچمداران  حفاظت از آب و خاک و کیان و شرف  میهن عزیزمان برگزار شد، با اهدای لوح یادبود، خانواده معزز شهیدان یاد شده تکریم و از ایشان تقدیر بعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر