پژوهش
قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی -راه اندازی پیشخوان ثبت درخواست دفاع در راستای ارتقای خدمات الکترونیکی و تسهیل  فرایندها و ارائه خدمات از راه دور پیش خوان ثبت درخواست دفاع برای دانشجویان گرامی و اساتید ارجمند مراکز و استانها در سامانه گلستان فعال شده است.  احتراما ، بدینوسیله به استحضار می‌رساند:

پیش خوان ثبت درخواست دفاع پارسا(پایان نامه و رساله)، ب و روال فرایند به شرح زیر می باشد:

ا- درخواست دانشجو و تکمیل فرم‌های مربوطه مطابق با فایل راهنمای پیوست. لازم به ذکر است دانشجویان مطابق با فایل راهنما می‌بایست نسبت به بارگزاری مدارک و مستندات زیر اقدام نمایند:
 (1) نامه ایرانداک مبنی بر ثبت طرح پیشنهاده تحقیق(پروپوزال). (2) فرم تایید کفایت دفاع تایید شده توسط اساتید راهنما و مشاور. (3) گزارش همانند جویی پارسا در ایرانداک. (4) افزون بر آن برای دانشجویان دوره دکتری، مقاله مستخرج از رساله و مستندات مربوطه به مقاله طبق مقررات و ضوابط (این مدارک در ردیف 4 ارسال مدارک بارگذاری شود)
2- بررسی و تایید استاد/ اساتید راهنما
3- بررسی و تایید استاد / اساتید مشاور
4- بررسی و تایید استاد راهنمای دوم در صورت تعیین در پردازش 15210
5- بررسی و تایید مدیر گروه استان و ثبت اسامی داور (شماره خدمت اجرایی مدیران گروه قبلا در پیش خوان معادلسازی دروس اعلام شده بود)
6- بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی مرکز با خدمت اجرایی 11
7- بررسی و تایید کارشناس مالی مرکز با خدمت اجرایی 29
8- بررسی تایید کارشناس آموزش با خدمت اجرایی 6
لازم به ذکر است اساتید و فعالیت دانشجو قبلا می بایست در پردازش 15210 (پردازش ثبت پروپوزال )توسط کاربر به درستی تعیین شده باشد تا در روال گردش کار ثبت درخواست دفاع،  اختلالی ایجاد نشود.
 
فايلها
rd4.jpg 56.207 KB
2d.jpg 56.096 KB
1d.jpg 43.754 KB
3d.jpg 103.766 KB
rd5.jpg 185.809 KB
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر