پژوهش
قابل توجه دانشجویان و مراجعین دانشگاه پیام نور استان تهران نحوه اجرای امور اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران در این ایام با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین اعلام استانداری تهران مبنی بر فعالیت ادارات و ارگان ها در شرایط با وضعیت نارنجی کرونا، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با پنجاه درصد حضور کارکنان طی هفته فعالیت می کنند و در ایام دورکاری نیز امور محوله از طریق اتوماسیون اداری و سامانه پاسخگویی دانشگاه انجام می شود.
دانشجویان گرامی می توانند جهت پیگیری امور اداری و آموزشی خود علاوه بر تماس با کارکنان، مشکلات، سوالات و یا درخواست های آموزشی، دانشجویی خود را در سامانه پاسخگویی استان به نشانی srm.tpnu.ac.ir ارسال نمایند تا کارشناسان پس از بررسی، پاسخ را در همین سامانه ارسال نمایند.
اموری که دانشجویان می توانند از طریق سامانه srm درخواست و پیگیری نمایند شامل همه موارد آموزشی، دانشجوی، مالی همچون امور انتخاب واحد، تطبیق واحد، تعیین دروس جبرانی، درخواست معرفی نامه، امور فارغ التحصیلی، مراحل پایان نامه، امور وام و ... می شود که پس از ثبت در سیستم گلستان می توانند از طریق سامانه پاسخگویی srm پیگیری نمایند.
توصیه می شود به جهت حفظ سلامت فردی و اجتماعی دانشجویان از مراجعه حضوری به مراکز خودداری فرمایند، اما اگر جهت انجام کاری نیاز به حضور در مرکز است پیش از مراجعه با کارشناس مربوطه تماس بگیرند.
شماره تلفن داخلی و همچنین واتساپ کلیه کارشناسان در پورتال بخش همکاران اداری و آموزشی درج شده است.جهت مراجعه حضوری به دانشگاه حتما با هماهنگی با کارشناس مربوطه اقدام فرمایید.
جهت مراجعه حضوری از شنبه تا پنج شنبه ( پنج شنبه تعطیل ) از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر همکاران در بخش های مختلف دانشگاه حضور دارند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر