دانش آموختگان
در خصوص استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه پیام نور از طریق کد صحت وزارت عتف پاسخگویی کتبی به درخواست‌های استعلام فقط برای دانشنامه‌ها و گواهینامه‌های موقت پایان تحصیلاتی مقدور خواهد بود که فاقد بار کد و کد صحت هستند.
پیرو نامه شماره 4860/3/ص مورخ 14/08/1401 معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

در خصوص استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه پیام نور از طریق کد صحت وزارت عتف

به استحضار می‌رساند  "پاسخگویی کتبی به درخواست‌های استعلام فقط برای دانشنامه‌ها و گواهینامه‌های موقت پایان تحصیلاتی مقدور خواهد بود که فاقد بار کد و کد صحت هستند."

لذا به استعلام دانشنامه و گواهینامه موقت پایان تحصیلات دارای کد صحت خودداری می گردد.

دانشگاه
ها/ سازمان‌های درخواست کننده تأییدیه تحصیلی میتوانند با استفاده از بارکد خوان و یا با ورود مستقیم به درگاه http://portal.saorg.ir (قسمت خدمات- استعلام کد صحت) و وارد نمودن کد 20 رقمی مندرج در دانشنامه یا گواهینامه موقت، نسبت به دریافت تأییدیه تحصیلی مربوطه به صورت برخط اقدام نمایند. در صورت وجود تعداد اندکی از گواهینامه‌های صادره در بازه زمانی تیر، مرداد و شهریور 1401 فاقدQRCODE  با توجه به بروز بودن شماره‌های تماس این قبیل دانشجویان، کد صحت مندرج در سامانه گلستان به دانشجو اعلام شود.
  1. در صورت مکاتبه جهت اخذ ریز نمرات دانشجویان دارای کد صحت، ریز نمرات تأیید و امضا شده به پیوست پیش نویس تأییدیه به کارتابل معاونت آموزشی استان ارسال گردد.
  2. تأییدیه‌ها بر اساس فرمت تعریف شده در سیستم اتوماسیون اداری صادر گردد. 
  3. عنوان ارسالی تأییدیه‌ها دقیقاً در قسمت سایر به صورت کامل ذکر شود .
  4. موارد مندرج در متن تأییدیه و وضعیت و مشخصات دانشجو در ریزنمرات ارائه شده با مدرک تحصیلی پیوست مطابقت داشته باشد.
  5. نشانی گیرنده به صورت کامل و صحیح درج شود و از تحویل رونوشت تأییدیه به دانشجو اکیدا خودداری گردد (در صورت درخواست متقاضی جهت پیگیری، فقط شماره نامه تأییدیه تحصیلی به ایشان ارائه شود). 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر